Сторінка директора

 

                          


 

 

 

 

 

ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти «Калинонька» с. Мітлинці

 перед колективом, батьками та громадськістю за 2022/2023навчальний рік.

Підготувала: директор  закладу дошкільної освіти  - Тихонюк Валентина Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Заклад дошкільної освіти  «Калинонька» с.Мітлинці Кунківської сільської ради в своїй діяльності керується Конституцією України,  Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про заклад дошкільної освіти України», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні,Законом України № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022  року, іншими нормативно – правовими актами, рекомендаціями МОН щодо здійснення освітньої діяльності з питань  дошкільної освіти на період дії  правового режиму воєнного стану в Україні від 02.04. 2022р №1/3845,  методичними рекомендаціями про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 році від 27.07.2022р. №1/8504 – 22,    Статутом ЗДО, Базовим компонентом дошкільної освіти , Планом роботи на 2022 – 2023 н. р

В своїй роботі  реалізую  державну  політику в галузі освіти через педагогічні години, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету, дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях; у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

Головна мета діяльності  керованого мною  ЗДО «Калинонька» с. Мітлинці:  створення безпечного освітнього середовища, організація  освітнього процесу в умовах воєнного стану, забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.   

         У 2022-2023 н. р. освітній процес організований з урахуванням безпекової ситуації  з запровадженням дистанційного режиму роботи.  Мова навчання українська. Кількість груп – 1 різновікова. В поточному навчальному році виховувалось 15 дітей , на кінець 2022 – 2023н.р. -16 дітей.

 За штатним розписом у  закладі дошкільної освіти працює 5 осіб.  З них 2 педагоги, 3 особи обслуговуючого персоналу. У складі педагогічного

колективу : директор – стаж роботи 35 роки,не повна  освіта вища; вихователь – стаж роботи19 років, освіта  вища. Педагогічним і обслуговуючим персоналом ЗДО укомплектований не повністю: відсутній  бухгалтер, музичний  керівник, медична  сестра,   оператора машинного прання.

У 2022-2023 навчальному році  освітній процес був організований    із запровадженням дистанційного режиму. Під час дистанційної форми використовувалось синхронне (онлайн-заняття) та асинхронне (в запису) навчання з урахуванням вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України  від 24.03.2016 № 234), а саме: заняття з використанням електронних технічних засобів навчання (далі – ТЗН) з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводилось не більше 10 хвилин. Для дітей старшого дошкільного віку безперервна тривалість занять з використанням ТЗН не  перевищувала 15 хвилин

Інструментами спілкування в ході дистанційного навчання  икористовували:

-      електронна почта, що забезпечує передавання повідомлень;

-      чат (текстовий, голосовий, аудіо-, відео-);

-      відеоконференція в онлайн режимі на платформі Google Meet;

               -   соціальні мережі (Telegram, Viber).

       Через вищезазначені інструменти надсилаються посилання на сторінки з розвиваючими вправами в мережі Інтернет, відеоролики за темами занять, проводяться конкурси,  флешмоби. Особливістю навчання вихованців було включення в освітню  діяльність ігор (дидактичних, предметних, розвивальних).

   Організоване навчання у формі занять проводилось, починаючи з 4-го року життя. Протягом дня рівномірно розподілялись всі види активності за основними напрямами розвитку залежно від бажань та інтересу дітей.

        Виконуючи річний план на 2022 – 2023роки, заклад працював над такими завданнями:

1ормування соціально - громадянської компетентності дітей дошкільного віку.

2.Впроваджувати інноваційні технології у пізнавально-мовленнєвому розвитку дошкільників через використання коректурних та мнемо таблиць.

            Враховуючи вікові особливості дітей дошкільного віку, ключовою передумовою  налагодження ефективного та дієвого освітнього процесу була партнерська взаємодія між батьками та педагогічним колективом. Основними формами комунікації були: відеозустрічі в Google Meet, консультації, поради у Viber, дзвінки.

На початку лютого 2023 року заклад дошкільної освіти  процюав очно з дітьми різновікової групи, дотримуючись правил перебування дітей в закладі під час бойових дій, суворо дотримуючись дій та правил перебування в укритті під час сигналу «Повітряна тривога»

          Підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників та результативності освітньої діяльності з дітьми  сприяла активна участь педагогів  в методичній роботі дошкільного закладу . Педагогічні працівники закладу постійно підвищували свою кваліфікацію через онлайн-навчання, шляхом участі у вебінарах, семінарах,  тренінгах, на засіданнях педагогічних годин тощо, на яких виносились на розгляд актуальні питання теорії та методики освітньої роботи, особлива увага приділялась набуттю практичних навичок проведення онлайн занять з дошкільниками, створенню психологічного комфорту, формуванні пошуково-пізнавальної діяльності дошкільників тощо.

         З метою розв’язання освітніх завдань та підвищення професійної майстерності педагогів в закладі освіти проводились:

Круглий стіл

-         Забезпечення  та впровадження медіозвязку  використання компютерних технологій

Підбір руханок ігор для дітей використовуючи програму МЕЕТ

-         Виготовити папки-пересувки, розробити методичні рекомендації, пам'ятки для

-         вихователів та батьків з питань дії працівників під час сигналу повітряна тривога

-         Організувати виставку дитячих робіт онлайн(Дари осені

Зима чарівниця )

 Консультація для вихователя

- Організація роботи ЗДО У 2022-2023 н.р. використовуючи компютерні технології

.- Працюємо з медіаресурсом

-  Методичні рекомендації та вимоги до підготовки і проведення інтегрованих занять з  дітьми  дошкільного віку онлайн.

- Методи і прийоми керівництва проведення  інтегрованих занять  з пріорітетом  дітей старшого дошкільного віку

-Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників під час війни?

-.Розвиток творчих здібностей у малюків картинки онлайн презентацій

Проведено

Свята :

День знань

Осінні забаганки

Новорічне свято

Свято весна красна

До побачення садочок

Розваги:

Козацькому роду немає переводу

 Св.Миколай на свято вирушай

Андрієві вечорниці

Колядуєм та щедруєм

Весела масляна

      Педагоги ЗДО постійно підвищували свою кваліфікацію через онлайн – навчання,  використовували в своїй діяльності розробки (ЮНІСЕФ та МОН України) відео занять для дітей дошкільного віку, відвідували організовані методичні заходи на рівні громади.

З метою підвищення теоретичного рівня та професійної компетентності  продовжує  впровадження інноваційної технології «Навчання дітей читання за методикою Л. Шелестової», передового педагогічного досвіду   кращих педагогів району, а саме, Голуб Т.І, вихователя ЗДО №2 «Дзвіночок» Усенко Л.В, вихователя ЗДО №5 м. Гайсин, вихователя ЗДО№7 м.Гайсин «Берізка»Н.А.Чорної 

Протягом року в методичному кабінеті продовжувалась робота по

накопиченню інформаційних,  науково-методичних матеріалів. Методичний

кабінет поповнено навчально-методичною літературою. Були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали дидактичні ігри, поповенено ігрові осередки новими іграшками,  для організації освітньої роботи, виготовленні розвивальні та дидактичні ігри.

 

Протягом року педагоги взяли участь у конференції -  «Готовність дитини до школи»; онлайн – тренінгах – «Створення безпечного простору», «Організація освітнього простору для дітей дошкільного віку у змішаному форматі»; пройшли навчання з цивільного захисту населення; інструктажі…

У 2022 -2023 навчальному році педагогічний колектив працював над головною методичною темою «Формування соціально – громадянської компетентності дітей, зміцнення національної ідентичності, як основи, яка виховує справжній патріотизм». Було проведено багато змістовних заходів, які висвітлювались на сайті закладу.

Організаційно – педагогічна діяльність

Одним із провідних напрямків діяльності ЗДО у 2022/2023н.р. є формування соціально – громадянської компетентності дітей, формування у дітей позитивного образу своєї країни, її історії, традицій, культури. Педагоги постійно працювали над змістом патріотичного виховання

Велика увага приділялась розвиткові мовленнєвої, мистецько – творчої, пізнавально – дослідницької, ігрової, логіко – математичної діяльності.

Протягом занять педагог спрямовував увагу дітей на позитивні явища, шукав способи для гарного настрою у дітей.

         У стані війни діти дошкільного віку належать до найвразливішої категорії населення. Перебуваючи в тривалому стресовому стані дитина позбавлена нормальних умов для розвитку та освіти, тому психологічна підтримка, налагодження емоційного стану дитини є одним із основних завдань       

         Враховуючи вимоги Базового компонента дошкільної освіти та чинної програми «Дитина», в ЗДО проводили моніторинг досягнень дітей за освітніми напрямками. Більшість дітей мають достатній рівень досягнень.

було проведено підсумкове вивчення стану сформованості шкільної зрілості старших дошкільників :

        Вивченням охоплювались наступні питання:                           

- реалізація освітнього процесу з використанням дистанційної форми навчання;

-аналіз планування , його відповідність вимогам програми «Дитина»; 

-доцільність та ефективність форм роботи з дітьми в онлайн режимі,

результативність навчальної діяльності за освітніми лініями «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавльному просторі»,  «Дитина в соціумі», «Особистість дитини», «Гра дитини», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури».

-робота з батьками.   

        Під час вивчення використовувала наступні методи: опрацювання відповідної  документації, безпосереднє спостереження за організованою та самостійною діяльні­стю дітей на онлайн заняттях, дотримання санітарних норм в проведенні освітньої роботи, індивідуальна робота з вихованцями та батьками.

          У результаті вивчення даного питання встановлено, що реалізація освітнього процесу в ЗДО з використанням дистанційної форми на належному рівні. Систематично використовується синхронне та асинхронне

навчання. Враховано особливості дітей дошкільного віку, заняття проводяться інтегровані, згідно програми «Дитина».

 Аналізувала перспективне та календарне планування  яке  педагог закладу  доцільно планує і проводить заняття.

         З метою підвищення рівня мотиваційної готовності дітей до шкільного життя систематично використовуються такі форми роботи, як: читання дітям художніх творів про школу; бесіди, дидактичні ігри мотиваційної спрямованості.

Все це позитивно впливає на соціалізацію дітей, сприяє формуванню у дошкільників дисциплінованості, почуття обов’язку та інших якостей, потрібних майбутнім учням.

         Вивчення стану  діяльності з дітьми показало

Група  з 6 дітей :

Високий   1 д  20%

достатній –   3д. -  47 %  

середній  - 2д. – 33%

         Робота закладу була спрямована на побудову системи взаємодії педагогів та сім’ї. З метою співпраці для реалізації освітніх завдань використовувались такі форми роботи: онлайн – консультації для батьків, індивідуальні бесіди, надання пам’яток для батьків, інформаційних повідомлень.

Підбиваючи підсумки навчально-виховного процесу в ЗДО за минулий 2022- 2023 навчальний рік, можна стверджувати, що керований мною колектив провів значну роботу щодо навчання та виховання дітей із запровадженням дистанційного режиму роботи. Але є і недоліки головний з яких воєнний стан в Україні

 Протягом 2022-2023навчального року постійно вела роботу

 по забезпеченню навчально – методичних умов:

-         заповнення інформації на сайті закладу

-         підготовка планів роботи, розкладу для дистанційної форми

-         підготовка матеріалів для батьківських зборів, консультацій

По забезпеченню матеріально – технічних умов:

-         підготовка актів обстеження

-         організація тижня благоустрою

-         контроль за економією електроенергії

-         придбання подарунків до новорічних свят

-         списання матеріалів

-         укладання договорів

-         підготовка до ремонтів

-         відпрацювання дій працівників під час повітряних тривог

 На початку навчального року були укладені договори та проведені роботи,  закуплені необхідні матеріали. В кінці 2022року придбано канцелярію, дезінфікуючі засоби та товари для гігієни, чищення, миття.

           Весною проведено акцію з благоустрою території ЗДО – було прибрано площу 0,30 га, упорядковано квітники, побілено бордюри та дерева в межах території ЗДО.

Підготовлено акти обстеження, плани роботи, оформлено сторінку на сайті закладу.

Протягом 2022 – 2023 навчального року було укладено   договор[y1] а , які стосуються харчування, послуг, які забезпечують функціонування закладу, на товари, матеріали для ЗДО.

Адміністрацією дошкільного закладу постійно проводилася робота щодо підтримання електрообладнання, тепло - водопостачання та стану будівлі, для нормального функціонування.

Виконання кошторису, виконання угод, дотримання лімітів використання енергоносіїв, ведення фінансових операцій здійснювалось відповідно до діючого законодавства разом з «Централізованою бухгалтерією Кунківської сільської ради» 

      Одним із важливих пріоритетів у діяльності закладу є забезпечення безпеки учасників освітнього процесу. З метою збереження життя і здоров'я дітей та працівників ЗДО відповідальними особами  планово проводились  інструктажі відповідно до відомчих інструкцій, методичних рекомендацій щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях.

         Систематично проводяться бесіди з вихователем,батьками  про алгоритм  дій у разі надзвичайних ситуацій. Адже володіти необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності, є важливим завданнями для всіх.Таким чином, аналіз роботи закладу дошкільного освіти «Калинонька» с. Мітлинці  за 2022-2023 навчальний  рік показав, що освітній процес здійснювався за пріоритетними напрямками згідно плану роботи протягом всього навчального року, за принципами: актуальність, конкретність, об’єктивність, динамічність.  Саме створення належних умов для дистанційної освіти,  спільна партнерська  взаємодія батьків та працівників закладу, сприяли успішній результативності проведення освітньої діяльності з дітьми, охороні та зміцненні здоров’я дітей, попередженню їхнього травмування.

          Виходячи з вищезазначеного можна дійти висновків, що робота ЗДО

 «Калинонька» с. Мітлинці проводилась відповідно до визначених завдань на достатньому рівні.


 [y1] [y1]

Звіт керівника закладу дошкільної освіти

«Калинонька» с.Мітлинці Кунківської сільської ради Тихонюк Валентини Володимирівни за 2021-2022 навчальний рік

 

Заклад дошкільної освіти  «Калинонька»  с.Мітлинці Кунківської сільської ради знаходиться за адресою:23720 Вінницька обл. Гайсинський район с.Мітлинці вул. Т.Г.Шевченко 2. ЗДО працює за Базовим компонентом дошкільної освіти, який реалізується через освітню програму для дітей від двох до семи років  програми «Дитина».  Заклад  розрахований  на  20 місць. У 2021-2022 навчальному році заклад відвідували 17 дітей віком від 3-х до 6-ти років,  режим роботи  9 годин.

За штатним розписом у дошкільному закладі працює 5 осіб.  З них 2

педагоги, 3 особи обслуговуючого персоналу. У складі педагогічного

колективу : директор – стаж роботи 34 роки,не повна  освіта вища; вихователь – стаж роботи18 років, освіта  вища. Педагогічним і обслуговуючим персоналом ЗДО укомплектований не повністю: відсутній  бухгалтер, музичний  керівник, медична  сестра,   оператора машинного прання.

Керуюся в своїй роботі  основними положеннями «Національної доктрини розвитку освіти в Україні», Законом України «Про дошкільну освіту»,  Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція),законами, листами положеннями МОН України виконую завдання освітньої програми для дітей  від двох до семи років «Дитина»» та завданнями  на 2021-2022 навчальний рік, керований мною  колектив закладу освіти  , спрямовував свою діяльність на розв’язання наступних завдань:

1. Організація роботи з логіко-математичного розвитку дітей

2.Впроваджувати інноваційні технології у пізнавально-мовленнєвому розвитку дошкільників через використання коректурних та мнемо таблиць.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2021 - 2022 освітньому

році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.

У закладі проводила педгодини, на яких розглядались наступні

питання: стан фізкультурно-оздоровчої роботи профілактика дитячого

травматизму, охорона життя та здоров’я дітей, дотримання режиму дня,

забезпечення наступності для формування дітей старшого дошкільного віку

готовності до школи, взаємодія ЗДО із школою, сім’єю та громадськістю тощо.

Підвищення рівня фахової майстерності для вихователя та працівників здійснювалась шляхом надання консультацій, проходження курсів підвищення кваліфікації при Вінницькій обласній військові адміністрації комунальному закладі вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти»

З метою підвищення теоретичного рівня та професійної компетентності  продовжує  впровадження інноваційної технології «Навчання дітей читання за методикою Л. Шелестової», передового педагогічного досвіду   кращих педагогів району, а саме, Голуб Т.І, вихователя ЗДО №2 «Дзвіночок» Усенко Л.В, вихователя ЗДО №5 м. Гайсин, вихователя ЗДО№7 м.Гайсин «Берізка»Н.А.Чорної 

Протягом року в методичному кабінеті продовжувала робота по

накопиченню інформаційних,  науково-методичних матеріалів. Методичний

кабінет поповнено навчально-методичною літературою. Були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали дидактичні ігри, поповенено ігрові осередки новими іграшками,  для організації освітньої роботи, виготовленні розвивальні та дидактичні ігри.

Упродовж   року вихователь   працювала   над самоосвітою з

теми          «Розвиток мовленнєвих  здібностей дітей у дошкільного віку».

Опрацювано матеріали новинок методичної літератури, періодичних видань щодо формування здатності дошкільника до активної мовленєвої діяльності

 «Навчання грамоти дітей за методикою Л. Шелестової».

З  цього  питання  зібрано  теоретичний  та  практичний матеріал.

Виготовлено дидактичні ігри, ілюстраційний та роздатковий матеріал.

Упродовж року методичний кабінет поповнювався науково-методичною літературою, рекомендаціями, розробками занять, зразками

планування та сценаріями свят і розваг. Систематизовано папки за освітніми

лініями, які містять теоретичний та практичні матеріали. а саме: різні види

ігор, конспекти занять, бесід.

Вихователь створила у групі якісне розвивальне середовище, збагачене

достатньою кількістю матеріалів для проведення різних видів дитячої

діяльності, креативного розвитку вихованців.

Освітній   процес   враховує   чергування   різних   видів

діяльності. Заняття плануються з урахуванням розумового і фізичного

навантаження. Вихователь значну увагу приділяє вихованню культурно-гігієнічних навичок, навичок самообслуговування.   Для  якісної реалізації

головних завдань було проведено  перевірку освітніх процесів

Проаналізувавши усі переглянуті заходи можна зробити висновок,

що  вихователь веде систематичну та планову роботу,  що до організації

мовленнєвого середовища,  але результати вивчення свідчать, що є

необхідність врахувати у подальшій роботі наступні рекомендації:

 надавати дітям більше можливості  для самостійного здійснювати вибір

ігор, вправ, задач відповідно до власних інтересів та настрою.

         Вихователь та директор пройшли курс навчання відповідно до програми підвищення кваліфікації вихователів та директорів закладу дошкільної освіти при комунальному закладі віщої освіти «Вінницької академії безперервної освіти»  в 2023 році вихователь атестувалася на підтвердження кваліфікації.   

У дошкільному закладі відсутня посада медичної сестри. Медичне

обслуговування дітей закладу забезпечують працівники ФАПу та фахівці

районної, територіальної  лікарні.  

Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.

Ефективність оздоровчих заходів визначалася тим, що поєднувалася тривала комплексна інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя вихованців: виконання ранкової гімнастики, проведенні занять з фізичної культури, організації рухливих та спортивних ігор, загартування, масаж, піскова терапія, казкотерапія.

 Питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на засіданнях при директорі, аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення.

Разом з позитивними напрацюваннями, варто відзначити, що ще є над чим працювати: спостерігається  невисока активність участі батьків в житті

дошкільного закладу, на шляху до покращення залишається робота, яка б

змогла активізувати всіх батьків настільки, аби їх участь у житті дошкільного

закладу зумовлювалась їх власним бажанням —  адже деяким батькам і по

нині бракує активної життєвої позиції щодо виховання і розвитку власної

дитини.

Педагогами  закладу проводиться робота з батьками та дітьми села, які

не відвідують ЗДО: проводяться бесіди,  надаються консультації. Ведеться облік дітей від 0 до 6 років, які мешкають у селі. Список розподілений за роками народження, який періодично оновлюється та доповнюється.  

Значна увага приділялась харчуванню дітей.  Харчування в ЗДО здійснювалось відповідно до п.5 ст. Закону «Про дошкільну освіту», п.25 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», наказу Міністерства охорони здоров’я України 05.11.2021 № 2441 «Рекомендоване примірне чотиритижневе сезонне меню рекомендоване  для організацій триразового харчування дітей віком від 1 ДО 6(7) років в закладах освіти та інших організованих дитячих колективах на осінній період» за  порадами Євгенія Клопотенко. 

У дошкільному закладі встановлено 3-х разове харчування. Керівником та кухарем закладу вчасно подається заявка-замовлення на постачання харчових

продуктів і продовольчої сировини в залежності від кількості дітей в дошкільному закладі та затверджених норм харчування.  Стан забезпечення закладу продуктами харчування залежав від рівня і обсягу фінансування підприємств, що постачають продукти харчування. Протягом навчального року харчування дітей частково відповідало встановленим грошовим нормам. Вартість харчування коливалася у межах від 25 гривень до 28 гривень на одну дитину.

Харчування дітей пільгового контингенту профінансовано своєчасно за

рахунок  коштів місцевого бюджету. На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щоквартально проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування. Аналіз показав, що за 2022 рік

середнє виконання щоденних норм продуктів харчування становить 82,5%,

зокрема: м’ясо, м’ясопродукти - 98 %, риба - 88%, олія - 100%, масло

вершкове  - 98 %,  молоко - 100 %,  сир кисломолочний – 60 % ,  яйце -100 %, цукор - 100%, картопля - 100 %, овочі – 59%, фрукти -70%, соки - 100 %, хліб - 88%, борошно - 100 %,  крупи - 70 %, сир твердий -40%.  Таке виконання щоденних норм продуктів харчування пов’язане з високою вартістю на них.

Фінансово-господарська діяльність у ЗДО здійснювалась згідно з річним планом. Протягом 2021 - 2022 навчального року:

-  за рахунок субвенції сільської ради

Було придбано тен бойлера,тарілки,блендер морозильник вертикальний, комплект чорнил,медичні препарати першої необхідності, теплоізол + фольга, драбина розкладна,лопата снігова,кухоне приладдя, поліетиленові мішки пакети, туалетний папір паперові рушники, продукція для чищення, пергамент для випічки, парфюмерні засоби гігієни,  розвивальні іграшки, офісне устаткування та приладдя, тощо 

Утримання будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам.

Технічний стан будівлі задовільний. Територія закладу має естетичний вигляд , озеленена , повністю огороджена. Обладнання ігрового майданчика підтримується у належному стані. Прибирання майданчиків і всієї території здійснюється щоденно. За потребою здійснюється викос трави, обрізка дерев, прочищення  від снігу доріжок.

Підводячи підсумки, можна сказати, що  частина організація освітньої роботи з дітьми в 2021 -2022 н.р. була проведена на належному рівні, обрані форми роботи позитивно впливають на результативність та досягнення дітей.

На основі отриманих результатів аналізу можна виділити наступні недоліки:

- удосконалення роботи з сім’єю щодо підвищення психолого-педагогічної

культури батьків, формування позитивного емоційного ставлення та поваги

до вихователя працівників і дітей шляхом урізноманітнення форм спільної роботи з батьками та батьками вимушених переселенців;

-  Продовжувати працювати над зміцненням психофізичного здоров’я дітей вимушених переселенців  ;

-  впроваджувати в роботу нові ефективні оздоровчі технології;

-  потребує вдосконалення мовленнєвий та пізнавальний розвиток дітей.

   Враховуючи підсумки  роботи за 2021-2022 навчальний рік педагогічний колектив дошкільного закладу спрямовує свою діяльність у наступному навчальному році на такі основні завдання:

 

1ормування соціально - громадянської компетентності дітей дошкільного віку.

2.Впроваджувати інноваційні технології у пізнавально-мовленнєвому розвитку дошкільників через використання коректурних та мнемо таблиць.

    Всі новини

    Контакти

    Адреса: с.Мітлинці Гайсинського району Вінницької області.

    Тел.: +380933764948

    Email: dnzmitlynci@ukr.net